zbiory 2016

Beata Kotarska
Witam, czy mógłby ktoś z was napisać, jak przebiegał jego pobyt, jaki czas tam był, ile zarobił i tak dalej? Zastanawiam się nad wyjazdem ze znajomymi i chcę się dowiedzieć ;)

Re: zbiory 2016

berry hunter
Cześć, Ja byłem w poprzednim sezonie. Jeśli chodzi o zarobki, to niezbyt się udało, jednak 2015 był wyjątkowo słabym sezonem. Do tego byliśmy na zbiorach po raz pierwszy, więc brak doświadczenia + słaby urodzaj + niska cena jagody w skupie (dopiero pod koniec sierpnia się poprawiło) zrobiły swoje. Na kemping nie można narzekać, w domkach jest wszystko co trzeba, w jeziorze pełno ryb (szczupaki, okonie), jedynie z wi-fi były częste problemy.
Praca jest ciężka, jagody same się nie zbiorą, dużo schylania i dźwigania. Ale jeśli ktoś ma zdrowy kręgosłup i nie zachowuje się jak panienka z Wersalu, to powinien dać radę. Generalnie im dłużej jesteś na stoku i szybciej machasz zbieraczką, tym więcej zarobisz :) Ja mimo że finansowo wyjazd mnie się nie opłacił będę go wspominał jako najlepsze wakacje jakie miałem. Być może przyjadę i w tym roku :)Nie ma co się nastawiać na wielkie kokosy, raczej na niezapomniane wakacje z reniferami, bagnami, dzikimi przestrzeniami, białymi nocami i zorzami polarnymi.

Re: zbiory 2016

magda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Beata Kotarska
podejrzewam ze ten rok bedzie dobrym rokiem na zbiory , jak do tej pory pogoda dopisuje

Re: zbiory 2016

Maciej
Czy juz ktos sie zdecydowal na wyjazd w tym roku?
Mieszkam juz na polnocy, niedaleko campingu, mja dziewczyna jest zainteresowana (ja tez) dolaczeniem do zbiorow w tym sezonie 2016

Re: zbiory 2016

kris
Podaj jakies namiary na siebie to .porozmawiamy .Do Szwecji na zbiory jagód i hjotronu jeżdżę rokrocznie od 2003 roku i jakies doswiadczenie przez16 lat .nabylem.Kris

Re: zbiory 2016

Maciej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
Potwierdzam ze pogoda dopisuje. Oraz owady juz sie pojawily w lasach ;)

Re: zbiory 2016

magda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Maciej
gdzie dokladnie jestes na polnocy?

Re: zbiory 2016

Maciej
w OKOLICACH ARVIDSJAUR POZDR

Re: zbiory 2016

Maciej
Info z dzisiaj.
Kwiaty Hjortonu sie pojawiaja :) Z moich codzinnych spacerow.
Okolice Arvidsjaur.

Re: zbiory 2016

Adrian
Witam wie ktos moze czy Charlie wynajmuje w tym roku domki??

Re: zbiory 2016

magda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Beata Kotarska
Witajcie, i jak przewidywania na ten rok 2016, jak pogoda? hjorton, jagoda? bo na borowke jeszcze za wczesnie

Re: zbiory 2016

Maciej
Piewsze czerwone owoce Hjortonu juz sa, 2tyg podejrzewam i ruszy.

Re: zbiory 2016

magda
bylam w lesie i u nas mozna juz spotkac dojrzaly owoc maliny, ale owszem czerwonego owocu jest juz sporo, Falun otwiera skup okolo 20 lipca na jagode

Re: zbiory 2016

Maciej
Okolice Arvidsjaur otwarcie okolo 25 skupu

Re: zbiory 2016

Adrian Staśkiewicz
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Maciej
Jadę do Szwecji.tel.798059613

Re: zbiory 2016

Maciej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Maciej
Arvidsjaur skup otwarty...moroszka 70 za kilo.

Re: zbiory 2016

magda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Beata Kotarska
w naszym rejonie 60 koron za kilo , 29 .07 zaczynaja skup jagody prawdopodobnie 8 koron za kilo

Re: zbiory 2016

Maciej
W Arvidsjaur 110 za kg Moroszka w dniu 01.08.
Jagody zaczynaja koniec tygodnia.
Cena nie znana jeszcze ale sie dowiem jak sprzedam moroszke znowu.
Zbieramy okolo 10kg dziennie min. ale sie konczy powoli do konca tyg juz bedzie po moroszce.
pozdr

Re: zbiory 2016

magda
Hejka, jak na polnocy z jagoda , jest? Bo tu u nas licho jest , zaczeli skupowac 04.08 po 7 kr za kilo , teraz jest po 8 kr, ale ciezko jest ja znalesc. Jakies pomysly , mowia zeby szukac w rzadkich lasach , bo na polanach jagody nie ma. Pozdrawiam

Re: zbiory 2016

Maciej
Hey...Arvid cena 9
Polany to fakt puste.
Stoki polnocna strona otwarta przestrzen ale na koncu koncza sie drzewami bo na lysych sa czarne i malo.
W rzadkich lasach jest sporo ale nadal male sa.
My tak znajdujemy i okolo 80kg dziennie zbieramy.
Pozdr
12