zbiory 2015

magda
witam , kto chetny na zbiory w 2015 , i jakie prognozy na ten rok?

Re: zbiory 2015

Marianos
Ja byłby chętny, z przyjemnością podpiął bym się pod kogoś z autem, bo osobiście nie posiadam. Na borówkach byłem raz, w 2010 roku, lecz nie w Szwecji a w północnej Finlandii. W razie czego proszę o odpowiedź :)
JSG

Re: zbiory 2015

JSG
Myślę poważnie o temacie. Badam temat. Mam samochód, jechał bym z okolic Augustowa, przez Łotwę.
Jeśli nie znajdę chętnych wśród znajomych, na pewno będę ogłaszał się na tego typu forach. Nie jestem jeszcze pewien czy w to miejsce, choć na pierwszy raz wydaje się całkiem rozsądne.

Liczę koszty na mniej więcej 8000 (paliwo, noclegi, jedzenie promy itp)dzielone na 4.
W zeszłym roku ceny kilograma wahały się w okolicach 12-14 kr- liczę 40 kg dziennie. Co daje ~500 koron.
Czy realne jest zebranie 40 kg? Z opowieści rodziców, którzy jeździli w latach 80 tych można w dobrym roku zebrać nawet 70-80 kg. Tylko to raczej wychodzą przetyrane wakacje niż sensowny zarobek dlatego się waham i szukam kogoś doświadczonego kto by poopowiadał jak to jest w realu. Jak coś to na Fajsbuku Jan Szymon Gołowacz, chętnie przeczytam na pw o realiach.

Re: zbiory 2015

slawek  ts
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
witam estem ze lwowa ukraina poszukue pracy  nas dwe osoby  czy mog by ktoc nam pomyc oczewisce ne za darmo i co potczebne dlia tego  SLAWEK

Re: zbiory 2015

Konrad
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
Witam, byłbym chętny i z chęcią się zabiorę z kimś na runo, fajnie by było gdyby ktoś miał namiar na skupy w Szwecji czy Finladii, które skupują grzyby.

namiar na mnie :
mail- toortol@o2.pl
GG- 38987569

Re: zbiory 2015

Darek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez JSG
Witam jestem zainteresowany wyjazdem jezeli mogłbym sie z toba zabrac prosze o kontakt tel 533 022668
meil dariuszspiolek@onet.eu

Re: zbiory 2015

rafal
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianos
Mam pytanie do Marianos. Gdzie dokładnie byłeś w  Finlandii i jakie były ceny na skupach. Ile kilogramów można było zebrać za dniówkę.

Re: zbiory 2015

Dawid Buliszak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
Witam ja byłbym chętny na zbiory jurtonu i szukam ekipy żeby się podpiąć :)

Re: zbiory 2015

Aleksander
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
Witam,
Jestem z Lublina. Chciałem wyjechać na ten sezon do Szwecji, z swoją rodżiną, żeby pracować i obejrzeć nowy kraj, ale nie wiem gdzie dokładnie jechać i jak tam z językiem, czy damy rade dogadać się po angielsku?
Było by fajnie pojechać z kimś kto już ma doświadczenie w tej "strefie".
Chekam na kontakt mail. dejaneiro@op.pl

Re: zbiory 2015

Rafał
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
Ja jestem chętny ,a tu nikogo nie ma

Re: zbiory 2015

Danio112
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez magda
Wita.Byłem w dwa lata temu w tych okolicach.W tym roku jade ponownie.Fakt robota nie jest za lekka...ale pejzaze i zakupy w secondhendah...musza jakos zniwelować zmęczenie.W tym roku raczej nie nastawiam sie na wielki zarobek..a z racji tego,że jedziemy we dwóch z kumplem i mamy do dyspozycji domek nad jeziorem...zrobiony własnoręcznie na podwórku u Szwedów..zawsze to spanie darmowe...ten rok będą również i grzyby i ryby....Za to kocham ten kraj...ale fajnie jesli jest grupa poków na takim campingu...zawsze mozna sie spotkac..wody rozmownej popić...grunt,żebyło miło i wesolo ...zrobić jakieś ognisko...gitarka...ja będe w okolicach Lycksele..Ale jesli ktos coś to bardzo chętnie.Pozdrawiam i udanych zbiorów życzę.Wyjezdzam po 20 lipca.

Re: zbiory 2015

jerzy
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez JSG
witam  z checia bym sie zabral pochodze z okolic n miasta lubawskiego

Re: zbiory 2015

andrzej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianos
szukam kontaktu z ludzmi ktorzy zbierali runo lesne oraz grzyby w Finlandii proze o odpowiedz

Re: zbiory 2015

andrzej
nie Bylem na zbiorach runa lesnego w Szwecji w 2015 roku czy ktos napisze jaki to byl rok obfity w jagode jurton borowke ceny.Intersuje mnie raczej srodkowa Szwecja.pozdrawiam jagodziarzy

Re: zbiory 2015

andrzej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez andrzej
szukam kontaktu z ludzmi ktorzy zbierali runo lesne oraz grzyby w Fnlandii prosze o kontakt moj namiar andreas50@op.pl dziekuje

Re: zbiory 2015

andrzej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Aleksander
Kolego poczytaj w internecie na ten temat,bo tak naprawde to w 100% nikt nie pomoze.Ja zbieram runo 15 lat nikt mi nie pomogl,poczytallem dostepne informacje w inernecie i na chybil trafil pojechalismy z zona.Pierwszy rok odrobic straty i poznac tereny,kolejne lata beda plusowaly,nigdy nie stracilem.W tej chwili robie odreczne mapki,poniewaz nie zapamietalbym tego ogromnego obszaru zbioru jagod,borowki,jurtonu raczej nie zbieramy bo niema odbiorcy.Powodzenia         andreas50@op.pl