szukam transportu

Zbyszek67
Witajcie!
Jestem zainteresowany wyjazdem do Szwecji na zbiory runa.
Mam auto, ale pierwszy raz wolałbym pojechać z jakąś doświadczoną ekipą.
1. Czy ktoś może mi powiedzieć ile by mnie kosztowała podróż, np z Gdanska do 1300 km od Karslskorony? (łącznie z promem)
2. Czy jest potrzebne jakieś ubezpieczenie?

Pozdrawiam -Zbyszek

Re: szukam transportu

Ireneusz Gębski
Co do kosztów przejazdu to wystarczy sprawdzić ceny biletów na stronie Stena Line, a potem dodać koszt paliwa uwzględniając długość trasy, cenę paliwa i spalanie konkretnego modelu auta. Dodatkowo można i trzeba to podzielić na  ilość uczestników.
Jeśli chodzi o ubezpieczenie to warto pobrać karę EKUZ z oddziału NFZ. Nie zaszkodzi też dodatkowo ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków w wybranej firmie ubezpieczeniowej. Moje doświadczenia z wyjazdów na zbiory runa można znaleźć m.in. tutaj: http://ireneuszgebski.blogspot.com/2013/09/moroszka-czyli-szwedzkie-zapiski-2013.html

Re: szukam transportu

sokoloff95
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zbyszek67
Cześć! Mamy już gotową ekipę, wszystkie ciuchy juz kupione jest nas 3 osoby+1 ocoba z największym doświadczeniem. Tel. kont: 733564917  To dzwoń pogadamy, wszyscy już w pełni gotowi jak mówiłem, szukamy tylko człowieka z autem.

Pozdrawiam!