jagody

jaro izery
kochani w polsce nie jest zle ja z kolega co roku zarabiamy grube pieniadze na jagodach w polsce sezon trwa od poczatku lipca do konca pazdziernika i zarabiamy wiecej niz niektorzy co sie oglaszaja ze szwecji ,-----zapraszamy do swieradowa zdroju wszystkim pomozemy w zalatwieniu noclegu dziewczyny maja gratis

Re: jagody

Rafal
Witam

Ja w sprawie polskich zbiorów

Re: jagody

Rafał
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez jaro izery
Proszę ,niech ktoś skontaktuje się.Chetnie w parę osób pojechalibyśmy w ten rejon polski. Poddaję meil-stalarafa@gmail.com

Re: jagody

Walentyna
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez jaro izery
Chętnie pojechałabym z mężem i synem  na jagody. Szukam tych, którzy znają gdzie się zbiera w Polsce.Nie mamy transportu i jakie realia z noclegiem. Kto może pomóc, proszę skontaktować się.
 tel. +48739540426 w godz.14-20.00

Re: jagody

Rafał
Jakie realia,pola namiotowe,kampingi itp,chyba,że oni jakieś kwatery mają,skladaja sie,ale czekamy na wiadomości,ja bym jechał też nawet na 3 miesiące,namiot mam to bez problemu