Zbiory 2016

marek
Jadę 02.08.2016 mam dwa wolne miejsca , byłem na zbiorach wiele razy. Tel 734106996 szczegóły podam przez tel

Re: Zbiory 2016

Alex
Byłem 2 razy, polecam serdecznie wszystkim ten klimat, powietrze, dzień polarny. Praca przebiegła gładko i nawet coś przywieźliśmy. A na koniec wycieczka objazdowa na Fjordy, Narvik, Nordkap, Rovaniemi, Stockholm. W tym roku niestety nie wyrobie bo mam od sierpnia prace w Japonii. Ale powodzenia w zbieraniu chętnych przygód i dość przyjemnej pracy o ile nie ma meszek, bo komary to w porównaniu z nimi rarytas :) Pozdrawiam Charliego.