Szwecja - sezon 2014

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

sokoloff95
Nie! Tylko samochód. Bo jak jagody nie będzie, trzeba by było dalej jechać, a auto - oszczędzony czas.

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Ozyrys
A jak wygląda sprawa z Tajlandczykami byli w tamtym roku? Czy w tym roku wiadomo coś o ilości.
No i jak jagodnik czy wymarzło coś, jakieś prognozy? Nie ukrywam że po latach przerwy chętnie bym się wybrał.

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

blecomen

Mam informacje od Szweda ze ma być bardzo dużo maliny a jagoda przeciętny rok żurawina sporo jak zawsze

17 lip 2014 13:18 "Ozyrys [via Szwecja]" <[hidden email]> napisał(a):
A jak wygląda sprawa z Tajlandczykami byli w tamtym roku? Czy w tym roku wiadomo coś o ilości.
No i jak jagodnik czy wymarzło coś, jakieś prognozy? Nie ukrywam że po latach przerwy chętnie bym się wybrał.

Jeżeli odpowiesz na ten email, Twoja odpowiedź zostanie dodana do poniższej dyskusji.:
http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p48.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Jarosław Mróz
Wolne jedno miejsce w aucie na wyjazd na zbiory runa do Szwecji. Kontakt made.in.charaszo@wp.pl  do 25 lipca do godz.  6 rano . Wyjazd nie wcześniej niż 30 lipca .  Jarek

Re: Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
Cześć, jestem zainteresowany. Jakim autem?, ile osób?, za ile?, skąd i dokąd? Czy macie rezerwację w kempingu? Ja mieszkam w Sierpcu -Zbyszek.

W dniu 2014-07-23 21:38:00 użytkownik Jarosław Mróz [via Szwecja] <[hidden email]> napisał:
Wolne jedno miejsce w aucie na wyjazd na zbiory runa do Szwecji. Kontakt [hidden email]  do 25 lipca do godz.  6 rano . Wyjazd nie wcześniej niż 30 lipca .  Jarek

Jeżeli odpowiesz na ten email, Twoja odpowiedź zostanie dodana do poniższej dyskusji.:
http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p52.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Szwecja - sezon 2014

Mariusz8-8
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
Witam, jestem gotowy na wyjazd od 15 sierpnia lub mogę też dotrzeć już do danej ekipy.
26 lat, silna motywacja, bardzo dobra kondycja fizyczna

Pozdrawiam Mariusz
tel 605 561 467 lub mail mariusz8-8(małpa)wp.pl

[...]

1.jutro idę do pracy
2. zepsuł mi się samochód (skrzynia biegów)
3. ale do 15-go wszystko może  się jeszcze zmienić, np. mogę rzucić robotę (albo robota mnie), a samochód może być naprawiony.... :)

Pozdro!

http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p55.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

123