Szwecja - sezon 2014

Re: Szwecja - sezon 2014

Marek
odezwij się jadę na dwa auta tel739628973

Re: Szwecja - sezon 2014

grzes_ns
Witam
3 osoby chętne na wyjazd od zaraz (1 raz). Niestety nie posiadamy samochodu, ale chętnie się z kimś zabierzemy. Kontakt 889056914

Re: Szwecja - sezon 2014

Marek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Elżbieta Masłyk
odezwij się byłem juz kilka razy jadę swoim samochodem 338760137 po 21 godz.

Re: Szwecja - sezon 2014

Viktor
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marek
Hetnie sie zabiore z kims od25.07 nie szybchej, mam 27 lat, jestem energijny, mieszkam w Swinoujsciu. 788349953

Re: Szwecja - sezon 2014

blecomen
ok ale dopiero 31.07. do 03.08 jak odpowiada to podjadę zabrać.
Koszty wyjazdu 500 zł.( to trzeba mieć w dniu wyjazdu)przejazd i 800 zł amortyzacja auta to płatne po zarobieniu. Praca zbiory płacone za to co jest zebrane co dzień zabrać namiot lub nocleg kamping proszę o odpowiedż to zarezerwuję miejsce i 31 podzm dokładnie kiedy podjadę po ciebie. Podaj adres proszę zabrać rzeczy robocze dwie pary jedna na zmianę , jedzenie.

W dniu 8 lipca 2014 17:14 użytkownik Viktor [via Szwecja] <[hidden email]> napisał:
Hetnie sie zabiore z kims od25.07 nie szybchej, mam 27 lat, jestem energijny, mieszkam w Swinoujsciu. 788349953

Jeżeli odpowiesz na ten email, Twoja odpowiedź zostanie dodana do poniższej dyskusji.:
http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p27.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Michał
Cześć Michał,

ja też nie mam doświadczenia w zbiorze runa leśnego, co więcej nigdy nie byłem w Szwecji i nie znam jęz. angielskiego ani szwedzkiego....
Pewnie z kimś takim jak ja wolałbyś nie jechać w tak daleką podróż... Ale w razie czego to ja jestem chętny na taką szaloną eskapadę ;)

Pozdrawiam -Zbyszek (Tel. 503 754615)
                              dezbys@onet.pl

Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Patryk
Cześć Patryk,
czy Twoja oferta jest jeszcze aktualna. Pojechałbym na zbiory runa, ale niestety nie mam doświadczenia w takich eskapadach....

Pozdrawiam -Zbyszek (503 754615)
                              dezbys@onet.pl

Re: Szwecja - sezon 2014

Ireneusz Gębski
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez armithrone
Co do piwa, to za podaną cenę można kupić jedynie siki o mocy 2,8% w markecie Ica lub Konsum. Normalne piwo kosztuje w Systembolaget powyżej 10 Sek za puszkę. Jeśli chodzi o chleb, to trafiają się promocje, np. 2 bochenki po 750 gram za 25 koron. Bliższe szczegóły w mojej relacji: http://ireneuszgebski.blogspot.com/2013/09/moroszka-czyli-szwedzkie-zapiski-2013.html

Re: Szwecja - sezon 2014

sokoloff95
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
Cześć! Mamy już gotową ekipę, wszystkie ciuchy juz kupione jest nas 3 osoby+1 ocoba z największym doświadczeniem. Tel. kont: 733564917  To dzwoń pogadamy, wszyscy już w pełni gotowi jak mówiłem, szukamy tylko człowieka z autem.

Pozdrawiam!

Re: Szwecja - sezon 2014

sokoloff95
Czy nie, mamy 3 osoby!

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
hej!

1. Kiedy planujecie wyjazd?
2. Dokąd zmierzacie (miejscowość)?
3. Jakie koszty poniesie każda osoba?
4.Czy macie rezerwację noclegu (za ile)?
5. Czy macie jakieś doświadczenie, czy tak jak ja...? ;)

Mam punto, jestem na fb, Zbyszek Dębski(47l.)

W dniu 2014-07-14 11:41:08 użytkownik sokoloff95 [via Szwecja] <[hidden email]> napisał:
Czy nie, mamy 3 osoby!

Jeżeli odpowiesz na ten email, Twoja odpowiedź zostanie dodana do poniższej dyskusji.:
http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p36.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sokoloff95
Nie rozumiem, napisałeś: "CZY NIE, MAMY 3 OSOBY!"

[...]

Adrian
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sokoloff95
Witam szukam 1 osoby na wyjazd do Szwecji na zbiory ( nocleg i dojazd jest ). Posiadamy auto, najlepiej jak ktos ma juz jakies doswiadczenie w tej sprawie ;) pisac lub dzwonic. Wyjazd koło 27.07.2014 Tel 501-270-896. Pisać tez jak by ktos chciał sie dołączyć do wyjazdu z innej grupy zeby taniej wyszła podróz promem ;)

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
Ja nie mam doświadczenia, powodzenia.

W dniu 2014-07-14 16:09:05 użytkownik Adrian [via Szwecja] <[hidden email]> napisał:
Witam szukam 2 ludzi na wyjazd do Szwecji na zbiory. Posiadam auto, najlepiej jak ktos ma juz jakies doswiadczenie w tej sprawie ;) pisac lub dzwonic. Tel 501-270-896

Jeżeli odpowiesz na ten email, Twoja odpowiedź zostanie dodana do poniższej dyskusji.:
http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p39.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

sokoloff95
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zbyszek67
Mamy tak:
1) Planujemy wyjazd - jak najwczśniej, bo już mamy wszystko.
2)Co do miejscowości- jagoda rośnie gdzie zachce, więc będziemy jechali w kierunku do północy zajrzając do lasów.
3)Każda osoba, mimo kosztów osobistych(ciuchy, ubrania) zrzuca się na paliwo i ewentualnie prom. to razem około $200
4)Noclegi: są kempingi, było wcześniej 5 euro/doba. Ale teraz może być trochę więcej. W celu oszczędności lepej byłoby pod namiotem.
5)Lepiej mieć mało niż nie wiedzić nic!

I trzy osoby--znaczy że jesteśmy w trójkę, czwarta osoba odpadła.

Re: Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
Jakiś mało precyzyjny ten Wasz plan...
Ja wolałbym wiedzieć konkretnie gdzie będę mieszkał w jakiej miejscowości, mieć rezerwację noclegu na kempingu. W Norsjovallen np. wszystko już zarezerwowane. A jak się chce przyjechać z namiotem, to też trzeba wcześniej przed wyjazdem powiadomić ile osób przyjedzie.
Skup maliny (moroszki) rozpoczyna się tam 22.07.

Trzeba znać miejsca gdzie rosną jagody (tzn. gdzie rośnie b. dużo jagód, bo jak słusznie zauważyłeś: rosną wszędzie, ale ich ilość może wystarczyć tylko na pokrycie kosztów) ,więc dobrze by było, gdyby był ktoś doświadczony, kto zna takie miejsca.

Czy potrzebujecie kogoś z samochodem, bo ja mam punto, ale wolałbym nim nie jechać, tylko czyimś.
Jaki macie samochód i na ile osób?

Wiem, ile kosztuje najtańszy prom do Szwecji, tzn na 3 osoby+punto 237 zł.

I na koniec dobrze by było jak najwięcej o sobie wiedzieć. Może macie konta na FB ?
Ja posiadam: Zbyszek Dębski (47l.)

Pozdrawiam.

http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p41.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Re: Re: Szwecja - sezon 2014

blecomen

[hidden email]
Wiec możesz oglądnąć mnie na Facebooku mam rezerwacje domków jak jedziesz autem to cię zabiorę i zabierzesz obecnie 2-3 osoby.ja znam ten teren nie jadę tam pierwszy raz wyjazd 22.07 obecnie jestem na wczasach wracam 20 skąd jesteś
15 lip 2014 06:35 "Zbyszek67 [via Szwecja]" <[hidden email]> napisał(a):

> [...]
> http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p42.html
> Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.

Re: Re: Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Zbyszek67
Już nie aktualne. Jadę ze znajomym z mojego miasta. Powodzenia.

http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p43.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Re: Re: Szwecja - sezon 2014

Bartłomiej
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zbyszek67
Mam pytanie, czy wyjazd na zbiory rowerem ma sens? Szczególnie chodzi mi o odległości, mam na myśli nocowanie na kampingu u Charliego. Rower z przyczepką. Proszę o poradę doświadczone osoby.

Re: Re: Re: Szwecja - sezon 2014

sokoloff95
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zbyszek67
Wiesz co, ja bym wolał osobę co najmniej dwa razy młodszą od ciebie, to-1. Chcesz więcej niż możesz dać, to-2, i jak rzuciłeś telefon kiedy mi zadzwoniłeś... Ja bym się zastanowił czy potrzebuję takiego współprzyjaciela.
123