Szwecja - sezon 2014

Szwecja
Administrator
Zapraszamy do wymiany informacji na temat wyjazdu do Szwecji w sezonie 2014

Re: Szwecja - sezon 2014

Tomasz
witam chcialbym wyjechac do pracy w tym sezonie proszę o jakies informacje kto juz tam byl jak tam jest ile mozna przecietnie tak szczerze zarobić .z gory dzieki pozdrawiam

Szwecja - sezon 2014

Patryk
Witam
Również jestem chętny w tym roku wyjechać.Mam własne auto i nim chętnie pojadę. Niestety nie mam w swoim gronie chętnych osób.Więc szukam osób które by ze mną pojechały,najlepiej by się przydała z jedna osoba co tam już raz była,ponieważ jeszcze nie miałem okazji być w Szwecji.
e-mail:Patryk584@vp.pl

Re: Szwecja - sezon 2014

Sebo
WITAM ja również chętnie bym sie wybrał możemy sie zgadać zostawiam namiary 667184124,zawsze mozna przedyskutować taki wyjazd pozdrawiam.
Kam

Re: Szwecja - sezon 2014

Kam
Chętnie się dołączę do wyjazdu jakby ktoś potrzebował, nie dysponuję własnym autem, kontakt 606 592 910

Re: Szwecja - sezon 2014

Michał
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
Witam,

Jestem zainteresowany wyjazdem na zbiór runa leśnego 2014. Dysponuję własnym samochodem.
Szukam osób z którymi mógłbym się zabrać lub możemy moim samochodem jechać. Niestety nie posiadam doświadczenia w zbiorach w Szwecji, także fajnie jakby była choć jedna osoba z doświadczeniem.

Mój email to mk171@op.pl

Re: Szwecja - sezon 2014

Miłosz
Witam.
W tym roku wybieram się na runo swoim autem (zabiorę wówczas 3 osoby) lub pojadę z kimś.
Wyjazd planuję między 5 a 10 lipca. Szczegóły do uzgodnienia. Kontakt na maila: milosz-kubinski@wp.pl.
Pozdrawiam: Miłosz

Re: Szwecja - sezon 2014

armithrone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tomasz
witam, byłem tam dwa lata temu w tym roku tez sie wybieram. pojechaliśmy we dwóch autem typu hatchback było dosc ciasno pierwszy miesiac (sierpien) spalismy głównie w samochodzie i pod namiotem, wiekszość campingow jest strasznie droga, w norsjovallen rowniez zawitalismy- bylo sympatycznie i jak na szwecje tanio, jezdzilismy autem na gaz , w zwiazku z tym ze w szwecji nie ma za bardzo gdzie tankowac tego paliwa -w calym kraju ok 10 stacji wiec wiekszosc z 8tys km ktore zrobilismy pokonywalismy na benzynie (cena porownywalna jak w polsce, nieco droższa)
koszty jakie ponieslismy to ok 2100 zł bez kosztow paliwa w szwecji głównie prom i paliwo w polsce (trzeba zatankowac gaz i benzyne pod korek) dlatego warto juz zamawiac prom wowczas koszty te mozn aobnizyc o ok 400-500zł
wyjazd był 7 sierpnia, 9 sierpnia zaczęlismy pierwsze zbiory, jagoda była po 16 koron , przez pierwszy tedzien bolały plecy i mielismy odciski od zbieraczki, poźniej organizm sie przyzwyczail było lepiej, ale tez nie lekko cały wyjazd schudłem 9kg
jedzeni amielismy na cały wyjazd  ok 40 słoików roznych klopsików , gołąbków itp. rzadko coś kupowaliśmy , a jeśli juz to głównie chleb i piwo. Wrato zabrać wedke jeżeli ktoś łowi i kisiele( dobrze rozgrzewa na zimną noc w samochodzie lub namiocie). Jedliśmy  po jednej czekoladzie  dziennie wysilek energetyczny był spory w ICA do kupienia po ok 10 koron dobra czekolada. Warto nie oszczedzać na jedzeniu jeśli wieziecie z Polski, lepiej kupić lepsze jakościowo rzeczy. Drugi miesiąc spaliśmy już na kwaterze u szweda 40 koron za nocleg - opłaciło sie , na samej wodzie pitnej dzieki temu oszczędzailsmy 12 koron na głowe dziennie, no i  ubrania miały jak schnąć. 3 września był pierwszy śnieg w samochodzie było by juz ciężko.Warto wziaść dobry śpiwór lub koc dodatkowo. Obowiązkowo kuchenka gazowa turystyczna.
Jutron był po 80 koron zbieralo sie go ok 4-6kg dziennie, lingon po 10 koron ze zbiorami średnimi ok 45kg dziennie i jagoda po 16 koron i zbiory ok 20-25kg dziennie
W szwecji ni ema kleszczy, w ogole w lesie jest mało robactwa, trzeba sie natomiast dobrze przygotować na komary i meszki które atakują oczy - lepiej sie dobrze ubrać niż brać nieskuteczne preparaty od komarów.
Zarobek na czysto po odliczeniu campingów paliwa, promów i zakupów przygotowawczych ( kapelusz z moskitierą, płaszcz przeciwdeszczowy, dobre gumowce, jedzenie i inne duperele ) to ok 5200 zł na ok 50 dni pobytu. Jak na pierwszy sezon i dużo czasu straconego na szukanie to całkiem nieźle.
 W tym roku rownież sie wybieram szukam 1 osoby z pn-wschodniej Polski wyjazd prawdopodobnie 3 sierpnia powrot 25 września, dysponuje autem kombi z LPG. Oraz kontaktu tel do innych ekip , razem raźniej.
Trasa podrozy Junsele kilka dni, Norsjovallen do końca sierpnia, Vansbro do końca pobytu.

Re: Szwecja - sezon 2014

armithrone
oczywiscie zapomnialem o mailu armithrone@gazeta.pl, pozdrawiam

Re: Szwecja - sezon 2014

armithrone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
tu macie przykładowe ceny:
benzyna 15-15.70 SEK
diesel 14.6-14.9
LPG 9-10
piwo 26 SEK za sześciopak
wódka 170 koron za 0.7l
papierosy 40 koron za paczke z 19 papierosami
chleb 20SEK najtańszy
banany 20/kg
frytki 2kg 20 SEK
mleko 8-10 SEK
czekolada 5 SEK
sałatka rakowa 20 koron
najtańszy ser BRIE  14koron za 200 gram
zupki chińskie 3-5 SEK
cola 15-18SEK
mięso mielone 52 sek/kg
woda najtańsza 12 sek za półtora litra

Re: Szwecja - sezon 2014

blecomen
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Patryk
mam wolne miejsca wyjazd 21-22.07.2014 proszę o kontakt 880229474 lub www.blec1970ml@gmail.com

Re: Szwecja - sezon 2014

Kinga
Witam ja jestem zainteresowana przyłaczeniem się do kogoś w wyjeździe do Szwecji :) Niestety nie mam dostępnego samochodu

Re: Szwecja - sezon 2014

Elżbieta Masłyk
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Szwecja - sezon 2014

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Miłosz
Miłoszu, podałęś niepoprawny adres e-mail...

Re: Szwecja - sezon 2014

Miłosz
Niemożliwe.
Zatem jeszcze raz:
milosz-kubinski@wp.pl

Re: Szwecja - sezon 2014

Marek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Michał
mam jedno wolne miejsce dziś odpadła jedna osoba tel.880229474, blec1970ml@gmail.com.
Wyjazd 22.07. powrót 30.09. na koniec sezonu. Mam wynajęte domki jedziemy okolice Norsjo. Jedziemy na dwa samochody plus przyczepka na zbiory

Re: Szwecja - sezon 2014

blecomen
jedna osoba zrezygnował bo złamała nogę na budowie więc mam wolne miejsce jak jesteś zainteresowany to proszę o kontakt

W dniu 19 czerwca 2014 16:56 użytkownik Marek [via Szwecja] <[hidden email]> napisał:
mam jedno wolne miejsce dziś odpadła jedna osoba tel.880229474, [hidden email].
Wyjazd 22.07. powrót 30.09. na koniec sezonu. Mam wynajęte domki jedziemy okolice Norsjo. Jedziemy na dwa samochody plus przyczepka na zbiory

Jeżeli odpowiesz na ten email, Twoja odpowiedź zostanie dodana do poniższej dyskusji.:
http://szwecja.1111085.n5.nabble.com/Szwecja-sezon-2014-tp2p17.html
Aby usunąć subskrypcję z Szwecja - sezon 2014, kliknij tutaj.
NAML

Szwecja - sezon 2014

patryk19260
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
Witam
Zabiorę 2 osoby na wyjazd do Szwecji. Wyjazd 19 lipca.
E-mail Patryk19260@wp.pl

Re: Szwecja - sezon 2014

sim3on
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szwecja
Witam, zabiorę 3 osoby na zbiory do Szwecji.
Byłem w tamtym roku, znam miejsca i skupy. Posiadam Busa.
Wyjazd w okolicach 13 lipca, powrót koniec sierpnia/początek września.
Osoby zainteresowane proszę o szybki kontakt.
tel. 504 243 653

Re: Szwecja - sezon 2014

Marek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Michał
odezwij się jadę na dwa auta tel739628973
123